Επιστροφές
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 6096736 αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε καθώς επίσης και να μας αποστείλετε email στο info@fithealth.gr γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση μη ενημέρωσης οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
Λάβετε υπόψιν ότι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες και μόνο περιπτώσεις και εντός δεκατεσσάρων (14 ) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης αγοράς.
- Όταν το προϊόν είχε λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα.
- Σε περιπτώσεις που έγινε αποστολή λάθος προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του FitHealth.gr.
- Σε περιπτώσεις που έγινε αποστολή προϊόντος κακής ή ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του FitHealth.gr.
- Σε περίπτωση πώλησης προϊόντων τα οποία έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης.
- Όταν το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί ,δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται εντός της εργοστασιακής του συσκευασίας
- Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης απευθύνεται σε Φυσικά Πρόσωπα ( καταναλωτής )και όχι στις περιπτώσεις που η αγορά προορίζεται για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, Το δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ισχύ εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος η οποία προκύπτει από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης .Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει εφόσον το προϊόν ή τα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν αποσυσκευασθεί ή αποσφραγισθεί ή/και χρησιμοποιηθεί και να είναι εντός της εργοστασιακής συσκευασίας τους η οποία δεν πρέπει να είναι φθαρμένη ή αλλοιωμένη Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί πίσω συσκευασμένο όπως ακριβώς το παραλάβετε με εξωτερικό περιτύλιγμα και το voucher πάνω στο περιτύλιγμα για να μην καταστρέφεται η εργοστασιακή του συσκευασία του.
Κάθε προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς, Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς .Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται στην έδρα μας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος (η οποία προκύπτει από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης) είτε με δικής σας courier/μεταφορική είτε το επιστρέφετε εσείς.
Είμαστε στη διάθεσή σας για να εξετάσουμε άμεσα το αίτημα σας για επιστροφή και αν εγκριθεί θα σας επιστραφεί το ποσό που έχετε καταβάλει για αυτή την αγορά.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ενημέρωσή μας τηλεφωνικώς στο 210 6096736 καθώς επίσης και η ενημέρωση μέσω email στο info@fithealth.gr.
Σε περίπτωση μη ενημέρωσης οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
Εξαιρούνται επιστροφές σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) ειδικά για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή προϊόντα που επέστρεψαν από service, ή προϊόντα όπως ηλεκτρονικές συσκευές, αναπνευστικά είδη, είδη ατομικής υγιεινής, ορθοπεδικά είδη,καλσόν,κάλτσες ,κολάν, αναπηρικά αμαξίδια και άλλες συσκευές δλδ προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, τα οποία αν αποσφραγιστούν η έστω γίνει μερική χρήση, δεν αντικαθίστανται.
Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει παραλάβει στο προϊόν από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση οπότε δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Το Fithealth.gr, εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας μέσω email. Ωστόσο η επιστροφή χρημάτων γίνεται εφόσον έχει προσκομισθεί και η απόδειξη αγοράς .Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία FitHealth έχει δικαίωμα μη επιστροφής των χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων αφορά την αξία του προϊόντος και όχι τα μεταφορικά αποστολής .Από την επιστροφή των χρημάτων ενδέχεται να αφαιρεθούν και τα πρόσθετα έξοδα σε περίπτωση που έχετε ζητήσει τα προϊόντα να σας αποσταλούν με επείγουσα παράδοση ή με διαφορετικό τρόπο από ότι είχε προγραμματιστεί να σας αποσταλεί η παραγγελία .
Ακύρωση παραγγελίας
- Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Πωλήσεων της FitHealth μέσω email : [email protected] ή στον τηλέφωνο 2106096736 και να ζητήσετε από έναν συνεργάτη μας την ακύρωση της παραγγελίας σας .
- Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί και επιθυμείτε την ακύρωση της ή αρνηθείτε την παραλαβή της τότε επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής καθώς και με τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας στην έδρα μας.
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής
Για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής ,θα πρέπει να ενημερώσετε πρώτα με email την εταιρεία κάνοντας γνωστό το αίτημά σου
- Θα πρέπει να συσκευάσετε το προϊόν ή τα προϊόντα στο κουτί ή με τον ίδιο τρόπο συσκευασίας που παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στην συσκευασία θα τοποθετήσετε ένα έγγραφο που θα μας γνωστοποιείτε το λόγο επιστροφής, εάν επιθυμείτε κάποιο άλλο προϊόν ,τον τρόπο που θα θέλατε να επιλύσουμε την οικονομική μα εκκρεμότητα καθώς και όλα τα στοιχεία σας μαζί με το no της παραγγελίας σας .
- Ο πελάτης υποχρεούται να στείλει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, σε άρτια κατάσταση, όπως ακριβώς του παραδόθηκε και συσκευασμένο όπως το παρέλαβε
- Όλα τα ανωτέρω ισχύουν εφόσον το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί ,και βρίσκεται στην εργοστασιακή του συσκευασία
- Επιστροφές μέσω ΕΛ.ΤΑ που δεν παραδίδονται άμεσα στο κατάστημα δεν θα γίνονται δεκτές
- Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλλησης ετικετών και ταινιών συσκευασίας πάνω στο κουτί του προϊόντος .Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημιά ,η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
- Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτων μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και η εταιρεία FitHealth έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.
.
Αποστολή Προϊόντος για Service – Έλεγχο Καλής Λειτουργίας
Αν ο καταναλωτής κρίνει ότι το προϊόν που έχει προμηθευτεί από FitHealth ότι δεν λειτουργεί ομαλά ή όπως λειτουργούσε πρωτύτερα, έχει το δικαίωμα, εφ’ όσον είναι εντός εγγύησης να στείλει το προϊόν για έλεγχο. Υποχρεούται σε κάθε περίπτωση να γνωρίζει ότι οι τυπικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται εντός 1-8 εργάσιμων ημερών και αφού διαπιστωθεί οποιοδήποτε πρόβλημα επιπλέον 1-3 ημέρες για την επίλυση του και τον έλεγχο καλής λειτουργίας.
Σε καμία περίπτωση, δεν αποστέλλεται κανένα προϊόν εντός εγγύησης στο κατάστημα, αν πρώτα ο καταναλωτής δεν έχει επικοινωνήσει με κάποιον από τους αντιπροσώπους της FitHealth. Αφού επικοινωνήσει, θα ενημερωθεί για τη διαδικασία αποστολής, επιστροφής και χρέωσης service, αν αυτή υπάρξει. Τα προϊόντα εταιρειών που έχουν επίσημη αντιπροσώπευση στην Ελλάδα ενδέχεται να χρειαστεί να σταλούν από τον καταναλωτή απευθείας στο τμήμα service της αντιπροσωπείας , αφού πάντα έρθει σε επαφή με τη FitHealthgr και ενημερωθεί για τη διαδικασία επιστροφής και τα τηλέφωνα επικοινωνίας.
Σημαντικές σημειώσεις που αφορούν στην επιστροφή για έλεγχο και επισκευή.
- Σε καμία περίπτωση, αν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης δεν αποστέλλεται στο κατάστημα για έλεγχο, αν δεν επικοινωνήσει ο πελάτης με το κατάστημα.
- Όλες οι αποστολές που αφορούν σε service προϊόντων και έρχονται είτε στο κατάστημά μας είτε πηγαίνουν απευθείας στην έδρα του αντιπροσώπου ,αποστέλλονται με ευθύνη του αγοραστή. Το προϊόν απαιτείται να είναι συσκευασμένο έτσι ώστε να μην προκληθούν φθορές κατά την μεταφορά του, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς και να έχουν ελεγχθεί από τον αγοραστή οι στοιχειώδεις λόγοι μη λειτουργίας του (πχ. αλλαγή μπαταριών, συνδεσμολογία).Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν οι παραπάνω προϋποθέσεις η αποστολή δεν θα γίνεται δεκτή.
- Τα φουσκωτά εν γένει στρώματα ύπνου (είτε κατάκλισης), στρώματα θαλάσσης, φουσκωτοί καναπέδες, μπρατσάκια και γενικότερα φουσκωτά έπιπλα και τέτοιου είδους προϊόντα, δεν έχουν εγγύηση και ο πελάτης οφείλει αν διακρίνει κάποιο ελάττωμα να το αναφέρει άμεσα στο κατάστημα, πάντα, εντός 24 ωρών από την παραλαβή.
- Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας και επαναποστολής στον πελάτη, επιβαρύνουν τον πελάτη σύμφωνα με τις τρέχουσες ογκομετρικές χρεώσεις.
Επαναποστολή Παραγγελίας
Εάν για τον οποιονδήποτε λόγο μια παραγγελία δεν παραδοθεί με υπαιτιότητα πελάτη (άρνηση παραλαβής, απών κλπ) τότε μετά από 1-2 αποτυχημένες προσπάθειες παράδοσης ή αν παρέλθουν 10 ημέρες από την αποστολή, τότε το δέμα επιστρέφει στην έδρα της εταιρείας μας χωρίς περαιτέρω ενημέρωση. Το δέμα θα μπορεί να παραληφθεί από την έδρα μας στις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες. Εάν ο πελάτης επιθυμεί επαναποστολή του δέματος τότε αποστέλλεται εκ νέου με δική του χρέωση μεταφορικών σύμφωνα με τις τρέχουσες ογκομετρικές χρεώσεις.
DOA (Dead On Arrival) 7 ημερών
Το Fithealth.gr προστατεύει τις αγορές διότι πέρα από την επίσημη εγγύηση που έχουν τα προϊόντα από τον κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν). Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως επτά (7) ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος (η οποία προκύπτει από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης) και ισχύει υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις και αφορά προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ από την ημέρα παραλαβής .
- Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται αποκλειστικά σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος. Η συσκευή δεν πρέπει να έχει υποστεί αντικανονική χρήση ή να φέρει σημάδια κακής μεταχείρισης (χτυπήματα, σπασίματα, γρατζουνιές, κοκ).
- Το DOA καλύπτει μια συσκευή μόνο στην περίπτωση που θα φτάσει στο πελάτη χωρίς να λειτουργεί. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA.
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο Fithealth.gr εντός επτά (7) ημερών στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη στην συσκευασία του, χωρίς φθορές συνοδευόμενο από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.