Δημοσιεύθηκε την

Η κωπηλατική σου δίνει το ταξίδι!

Ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας. Σε πολλούς δεν αρέσει η γυμναστική. Όλοι όμως αγαπάμε τη θάλασσα και τα ταξίδια. Πολλά όργανα γυμναστικής στο σπίτι δεν καταφέρνουν να μας κάνουν να γυμναστούμε  και  γρήγορα μεταμορφώνονται σε κρεμάστρες ρούχων για έναν πολύ απλό λόγο: Προσφέρουν μόνο εκγύμναση.

Ευτυχώς, οι κωπηλατικές δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Από όσα μας λέτε καθημερινά έχουμε βγάλει ένα συμπέρασμα: Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος τρελός με τη γυμναστική για να κάνει κωπηλατική!

Την κωπηλατική την επιλέγεις για το ταξίδι! Πως το έλεγε ο μεγάλος ποιητής μας; Ε, αυτό! Διότι το μόνο σίγουρο είναι πως όταν απολαμβάνεις το ταξίδι… ε, τότε σίγουρα θα φτάσεις και στον προορισμό σου.

Μαρτυρίες πελατών

Μας λέτε πως όταν κάνετε κωπηλατική νιώθετε σαν να είστε όντως πάνω σε μια ήρεμη θάλασσα ή σε μια λίμνη. Η κίνηση που κάνει το σώμα, αυτόματα φέρνει στο μυαλό σας συνειρμούς από όμορφα τοπία. Την ώρα που κάνετε κωπηλατική στο δωμάτιό σας ή στο σαλόνι σας το μυαλό σας ταξιδεύει στις πιο όμορφες θάλασσες και εκεί που είχατε βάλει στόχο να κάνετε ας πούμε μισή ώρα την ημέρα… Ξεχνιέστε γιατί το μυαλό σας θέλει και άλλο να ταξιδέψει και να ακούει τον ήχο των κουπιών που δαμάζουν το νερό και έτσι… Ξεπερνάτε τον στόχο σας!

Το ταξίδι

Η ψυχική επιβάρυνση, η οποία είναι εμφανής στους περισσότερους ανθρώπους, ως απόρροια της πρωτόγνωρης κατάστασης του πανδημίας του Covid-19, καθιστά ως πιο σημαντική από ποτέ την ένταξη της αυτοφροντίδας στην καθημερινότητα μας. Αν και για κάποιους θεωρείται τετριμμένη έννοια με δευτερεύουσα θέση στη ζωή μας, η αυτοφροντίδα έχει επιστημονική βάση. Η αυτοφροντίδα έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί βασικό επίπεδο υγειονομική περίθαλψης, αφού αντιμετωπίζει περίπου το 80% των προβλημάτων υγείας. Έτσι, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εντάσσουμε στην καθημερινότητα μας δραστηριότητες που μας γεμίζουν και μας ευχαριστούν.

Με ένα κωπηλατικό μηχάνημα εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καθίσετε στο μηχάνημα με την πλάτη ίσια και τα γόνατά σας λυγισμένα. Να προτάξετε το στήθος σας και να τραβήξετε τους ώμους προς τα πίσω, διατηρώντας τον κορμό σας  ίσιο κατά τη διάρκεια της κίνησης. Μην καμπουριάζετε, γιατί μπορείτε να τραυματίσετε τη μέση σας. Θυμηθείτε πως στέκονται οι κωπηλάτες στους Ολυμπιακούς αγώνες. Στην ανάγκη βάλτε να δείτε ένα βίντεο για να τους θαυμάσετε και να ταυτιστείτε.

Τώρα ξεκινήστε και εσείς την κωπηλασία. Το μυστικό για τη σωστή κουπιά είναι να γίνεται ταυτόχρονα η κίνηση των χεριών και του κορµού. Μην ξεχνάτε πως η κίνηση προέρχεται από τους κάτω ραχιαίους, οπότε πιέστε  με δύναμη τα πέλµατά σας, καθώς σπρώχνετε προς τα πίσω.

Την ώρα που ταξιδεύετε νοητά στις πιο όμορφες θάλασσες παράλληλα γυμνάζονται: 

–              Πόδια: Τετρακέφαλοι, δικέφαλοι μηριαίοι και γαστροκνημιαίοι, ενώ η κίνηση των γοφών ενεργοποιεί τους γλουτιαίους μυς.

–              Μύες του κορμού: Κοιλιακοί, πλάτη και σπονδυλική στήλη. Πολύ καλά γυμνάζεται ο πλατύς ραχιαίος και των δύο πλευρών και οι μύες της πλάτης.

–              Χέρια- πλάτη: Άνω πλάτη, ώμους και δικέφαλους χεριών. Πετυχαίνετε: Ανάπτυξη “φτερών”, μεγαλύτερο άνοιγμα πλάτης, φαρδύτερους ώμους, τριγωνικό κορμό σχήματος.

Ο προορισμός

Καλά τα είπαμε για το ταξίδι. Τι όμως απολαμβάνει κάποιος που κάνει συχνά γυμναστική με κωπηλατική; Οι ειδικοί ονομάζουν την άσκηση με κωπηλατική «the ultimate exercise». Επειδή:

  • Ανεβάζει τη διάθεση
  • Καίει περίπου 800 θερμίδες την ώρα
  • Δυναμώνει όλες τις μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος.
  • Βελτιώνει το μεταβολισμό.
  • Αυξάνει την αντοχή και την κάρδιο-αναπνευστική ικανότητα.
  • Συμβάλλει καθοριστικά στην απώλεια βάρους.
  • Αυξάνει την ευλυγισία.
  • Μειώνει το στρες.
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος και ψηλώνετε!

Και όλα αυτά με μια άσκηση σε ένα μηχάνημα που δεν νιώθετε ως αγγαρεία, αλλά το κάνετε πρώτα από όλα γιατί νιώθετε όμορφα. Αφεθείτε λοιπόν στο ταξίδι που σας προσφέρει μια κωπηλατική και σύντομα θα φτάσετε στον προορισμό σας χωρίς να το καταλάβετε!